Merhaba mutlu anneler. Ben Azerbeycandan yaziyorum. Hamilelikde sach kestirmek olmazmish diye bir shey duydum. Henuz 4 haftalik hamileyim yeni oyrendim ichime sinen bir doktorda bulamadim daha. Hich boyle birshey duydunuzmu hamile kadinlar sach kestirmezmish gibi