Ssedaxx Portakalzlm tazminat alıyorum ama işsizlik olmuyormuş canım 04 koduyla çıkış yapılmazsa alamıyormussun iş yerimle görüşcem bakalım
Portakalzlm Ssedaxx bence işkura gidip yada arayarak sor çünkü dediğim gibi yanımda çalışan bütün personellerim evlilik sebebiyle ayrılanlar hem kıdem tazmınatlarını hemde işsizlik maaşı aldı bu yasa 2 yıl önce çıktı ben evleneli 5 sene oldu bende çıktığımda alamamıştım ben eminim
Nurcan6148 Ssedaxx evlilik nedeniyle cikarsan issizlik maasi alamazsin.kendi isteginle ayrildigin icin
miniknokta Atikeemre14 @ 3600 değil, sadece 3 yıl içinde 600 gün yeterli. Gün sayısı arttıkça işsizlik maaşının alınacağı ay artıyor. 3 yıldır kesintisiz çalışan birinin 1080 gün oluyor ve 10 ay alabiliyor ☺️
Atikeemre14 miniknokta bence bılgınız yanlıs ben 15 yıldır calıstım aralıksız 5 yıldırda boyner grubunda calısıyrodum ısten ayrıldım sımdı ıssızlık maası 8 aylık alıyorum ayrıca en yuksek prımden yatıyorudu sgk ama aldıgım para 965 tl
Ceylin96 Ssedaxx bende işsizlik alıcam ama daha almadım ayın 5 de imiş ne kadar alıyorsun canım sen iş yerindeki maaşın ne kadar dı
Atikeemre14 Ceylin96 e devletten gıe bak ne kadar alacagına ordan cıkıyor canım işsiSlik odenegı de onune cıkıyor zaten
Hatice9202 Ceylin96 Google de hesaplama aracı var CanıM son 4 aylık brüt maaşın %40 ı olması lazım ama sen rakamı yazınca o hesaplıyor en düşük 1015 ₺ den 1750 ₺ye kadar hesaplanıyor benim 4sene 4 aydı 1015₺ olarak bağlandı
miniknokta Atikeemre14 direkt işkur ile görüştüm çünkü benim de işten çıkarılma durumum var hamilelik dolayısıyla. Oradan aldığım taze bilgi doğrultusunda yazmıştım ☺️ Sitesinde de aynı bilgiler mevcut ❤️
Ceylin96 Atikeemre14 baktım ama görünmüyor canım yardımcı olursan çok sevinirim ya bulamadım nereye giricez e devletten
Atikeemre14 Ceylin96 bak canın atıyorum sımdı ordan bakabılırısın [url=https://hizliresim.com/p5RW9o][img]https://i.hizliresim.com/p5RW9o.jpg[/img][/url]
Ozgur94 Htcgnl kaç günlük rapor verdiler bende rapor almayı düşünüyorum 6 haftalık falan ama galiba özel hastaneler o kadar uzun süreli rapor vermiyormuş
Nur___ Kızlar peki, üç yıl içinde prim günümüz tutuyor ama aynı iş yerinde çalışmadık diyelim ve doğum izinden işe geri dönüşte 9 aylık çalışmamız oluyor d. İznine çıktığımız yerde, işsizlik ödeneği alabilir miyiz yine de, biraz uzun oldu k. Bakmayın