İşveren hamile iken size çıkış veremez.bu suç ve sgk nın bu konuda ciddi yaptırımı var şikayet olursa, hükümet hamilelik nedeniyle işverenin tazminatsız çıkış vermesi hususunda çok katı.ancak siz kendiniz çıkmak isteyip işvereninizle anlaşırsanız işten çıkış bildirgenizi sgk ya bildirirken uygun kodu kullanırsa işsizlik maaşı alırsınız.hamilelikten dolayı çıkarırsa yine alırsınız