Nursubasi Kızlar merhaba ayın 3.ünde ovulasyonda yumurtlamayı gordum ve ogünleri değerlendirdim şuan ovulasyon testlerim böyle çıkıyor ve adete 4 gün var hamilelik olabilirmi https://hizliresim.com/p/yukle
Ecmelinannesi Nursubasi gebelik var gibi gözüküyor sen yinede adetin geçsin öyle test yap şimdiden hayırlısi olsun inşallah 🙏 😊
Leylatkk Nursubasi bende adet günü yaptım benimde böyleydi ama yanılma payı var diyorlar sen yine de test yap müjdeli haberini bekliyorum 😊
Senyorita Nursubasi Gerçekten çok şaşırdım hem adet gününe çok az kalmış hem de ovülasyon kıpkırmızı ve gebelik Yok... garip gerçekten
Semooshh Büyük ihtimalle gebelik var. Adet tarihin geçtikten sonra Test yaparsın😊 hayırlısı olsun Rabbim gönlüne göre versin
Semooshh Nursubasi inşallah canım benim Rabbim mağrum etmesin sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin 🤲🏻😍
Nursubasi Semooshh aminn canımm rabbim isteyen herkese nasip etsin geçen sene kan pohtılaşmasından dolayı bebeğimi kaybettim 1 yıldır bekliyoruz umarım vardır
Semooshh Nursubasi pıhtılaşma sorunun varsa hiç bekleme bence Canım öyle sorunlarda erkenden öğrenmek herzaman daha iyi kendini hazırlamış olursun 😊
CerenSecilmis Nursubasi o kadar beklemene bile gerek yok acilden giriş yap gebelik testi yaptırmak istiyorum de kan ver 1 saat sonra çıkıyor sonuç 🙏🏻
Nursubasi CerenSecilmis biliyorum canım bir defa gebelik geçirdim sadece negatif çıkarsa biraz daha beklesem dahamı doğru olur diye düşünüyorum 🤲🏻
Rabia411 Nursubasi bende de pohtılaşma var adetime 4 gün kala öğrenip hemen iğne ve coraspine başladım çok bekleme sen bence yine de bazen doktor kalp atışını duyunca iğneye başlayalım diyo bem ıarar ettim ve hemen aldım
Nursubasi Rabia411 kuzum zaten pıhtılaşma oldugunu ogrenınce doktorum gebelik dusunuyorsanız adet gecikmesinden en fazla 1 gün sonra gelmelisin iğneye başlayacağğız demişti 🤷🏻♀️