hfza bi arkadaşım sancısız gitti . Suni alacaktı . Bu yüzden süslenmeye baya baya zamanı oldu. Saç baş makyaj full süslendi . Doğumdan sonra yolunmuş tavuğa dönmüştüm dedi:) hastaneye girerken ben çikarken ben diye anlatiyordu ;) ben de bi yandan 37 içinde doğurayım istiyorum Ağırlaştım da baya kavuşayım istiyorum bi yandan da biraz daha gelişsin dursun şimdilik diyorum korku da geliyo :) yengeç burcu olur hem dursun diyorum :)) tabiki hepsi işin şakası hayırlı zamanda gelsinler inşallah:)