Aman tedbirli olun 37+2 deydim dün öğlen suyum geldi sanıp hastaneye gittim ama ne gitmek o zaman hiç geçmedi sanki.cantami hazırladım dusumu aldım agdami yaptırdım 3saat sonra hastanedeydim ne su ne açılma hiç biri yokmuş yatış verdiler amnisune testi yaptılar sonuç negatif catal muayenesi yaptılar bir de üstüne sezeryan diyip gönderdiler akşam 9gibi ve Dr um 1hafta boyunca yurt dışinda olacakmış eşim bir yandan köpürüyor.cok kötüydü 😫😫