Benim de düzensiz olmuştu beta artışları yani tam iki katına çıkmamıştı. Dr kimyasal gebelik dedi. Beta da düşmeye başladı kanamam geldi ve 10 günden fazla devam etti kasık ağrılarım başladı ben şüphelendim tekrar dr a gittim kanamam durmuyor diye..beta az da olsa tekrar yükselmiş en son baktığımız değerden..bu defa dış gebelik dedi dr..
yani ihmal etmeyin kesinlikle beta değeriniz sıfırlanıncaya kadar takip edin. Ben ihmal edip gitmesem belki iç kanamadan daha tehlikeli durumlar olabilirdi..