Dilara-sadik Mervoop beta hcg değerinde beklenildiği gibi artış olmaması normali iki günde bir iki katı civarına çıkmasıymış 20 gün önce kimyasal gebelik yaşadım ve betam hep ufak miktarlarla artıyordu
Sevimnaz Mervoop test yaptim pozitifti 500lerde çıkmıştı 2 gün sonra adet oldum gittik yarı yarıya düşmüştü
Dilara-sadik Deletedmom0032 kanama başladıktan sonra beta değeri geri gitmeye başlıyor kanama başlayana kadar ufak artışlar oluyor
Deletedmom0032 Dilara-sadik canım bende kimyasal gebelik geçirdim bende öncesinde kanama olmadı ağrı olmadı, bhcg sıfırlanınca adet oldum
Dilara-sadik Deletedmom0032 demek ki kişiden kişiye değişiyor bende de kanama başladıktan sonra beta geri gitmeye başladı
Dilara-sadik Mervoop gayet normal gözüküyor bir günde iki katına çıkmış başkalarının değeriyle kıyaslama geç döllenme olunca değer düşük oluyor önemli olan yükselme oranı bir günde gayet ye güzel stres yapma hiç sağlıkla kucağına alırsın inşallah
cagla32 Mervoop ilk kan 75 )ıkıncı 111 ) 3ucuncu 210) dördüncü 359 ve lekenmem başladı 😔 1 saat sonra doktorda randevum var ne dıcek bılmıom
cagla32 Mervoop ilk kan 75 )ıkıncı 111 ) 3ucuncu 210) dördüncü 359 ve lekenmem başladı 😔 1 saat sonra doktorda randevum var ne dıcek bılmıom
Esraa555 11 Haziran’da 132 çıktı 13 Haziran’da 412 yarında normal adet günüm kasıklarımda hafif batma hissi var göğüslerimde hassas yine korkuyorum kimyasal gebelik olmasından çok erken öğrenmekte böyle kötü bişe
Mervoop Dilara-sadik dimi maşallah 1 günde 2 katından fazla çıkmış salı günü tekrar gel 100 üstünde olursa normal diyeceğim dedi bakalım allahım inşallah nisan ayında kürtj oldum kalp durduğu için