Ayceyasaf Tubabulat2018 Ben hamileleğimin ilk üçüncü ayından itibaren bioil krem kullandım çok şükür çatlak olmadı 36 +1 haftamdayım..gebeliğinizin başında iseniz kullanmaya başlayabilirsiniz.
Ayceyasaf Tubabulat2018 Kaşıma yapılırsa karnın çok çatlar mümkün olduğu kadar bol su iç krem vs bildiğin yağlardan kullanabilirsin..kaşıma kesinlikle yapmamalısın..Avucun içiyle avuştur kaşıyan yeri
Tubabulat2018 Bsekvnz o zaman catliyor canim iste kasimaman lazim benimde ayni kasindi kasinan yerlerden catladi.