SibelY evet ya usg cihazları sanırım biraz kötü . Burda bi kaç kişinin usg çıktığını gördüm haftası benden büyük olanların kinde bile bebek çok bellli belirsizdi . Şikayet et onu . Birşey olmaz ona ama en azından azıcık canı sıkılsın🤪 anlattığına göre tavrı çok kötü