Bende devlete gittim bi süre kilosunu cinsiyetini suyunu boyunu herseyinide güzel söylediler.
Doktorunu bulmak gerek
Özelin verdigi testleri sakin devlette yaptirma sinir oluyolar çünkü madem özele gitceksin git orda yaptir diyolar .
Testlerini saglik ocaginda yaptir.
Neredesiniz belki devlette iyi doktor öneren olur