Aylininzz Benim de 30. Haftadan sonra gerilemeye başladı. 2 günde bir kontrole gittim. Doktor suyumda nst de veya kan akımında sorun gördüğü an Doğumu başlatacaktı. 38 e kadar geldik çok şükür. Ama bebek gelişimi 34 teydi. Kilosu da 2400 çıkıyordu ölçümlerde. 38 de gelişim geriliği olduğundan Doğumumu başlattılar. Bebeğimin kilosu ultrasonda 2400 çıkıyordu ama 2640 doğdu. Çok şükür bi sorunu da olmadı. Sadece küçük bi bebek. 2-3 günde bi gidersiniz suyunuzda nst de veya kan akımında sorun gördüğü an başlatabilir doktorunuz Doğumu. Şuan koynumda mışıl mışıl uyuyor oğlum. 1 aylık olduk bile çok şükür. Allah’ın izniyle hiç bi sorun olmadan alırsınız kucağınıza.