Skn23 ben 16. Haftamdayım 3 kilo veriyorum geri gidiyorum. 😂😂😂 gören göbek görüyo azıcık o kadar halimdende memnunum. Bebeklerimiz daha çok küçük 20. Haftadan sonra illa şişicez 2. Gebeliğim tecrübe edindim ki ayrıca yavaş alınan kiloda en azından gebelik şekeri ihtimali azalıyor benim ilk gebeliğimde hızlı bir alış vardı gebelik şekerim çıktı diyetle durmuştu çok şükür ama şimdi olmaz diye düşünüyoruz