Skn23 Kızlar 12+6 hamilelikte hiç kilo almadığım gibi bide 2.5 kilo vermişim 😢 sürekli kustuğumdan sanırım benim gibi olan varmı
LeylaCan Skn23 kız ben cok uzuluyordum doktor fazlalıklarını vermişsin dedi. 🤣. 6 kilo vermiştim 53 e düştüm, 21 haftalık hamileyim dün doktorum kendi kilona 1 kilo kaldı dedi valla ben cok memnunum.:)
milayerli Canim bende 13+5im 3 kilo verdim ki normal yememe rağmen. İlerleyen zamanlarda alınırmış ama fazla kilolular kilo almıyor dedi doktorum bakalım..
milayerli Skn23 ilk 3 ayda verilmesi normal şimdiden sonra yavaş yavaş yemeye başlıyoruz bulantılar geçiyor ya alırız canim merak etme 🙏🏻
kamileguveloztrk Bende 12+3 haftalık hamileyim 4 kilo verdim 😏 yalnız değilmişim herkes kilo alıyor ben neden zayıflıyorum diye üzülüyordum 😏
CansuDRY Skn23 9+3 üm. 62 kiloydum, 59 oldum biliçli olarak. Şeker dengesi için diyet yapıyorum. Doktorum önerdi zayıflamamı. Zayıfladın diye üzülme canım. Bebeğine zararı olmaz. Bulantıların geçince zamanla alırsın.
Handearas Skn23 ben 5 kilo birden vermiştim hiç korkma endişelenme Allahın izniyle bebeğin sağlıklıysa sorun yok demektir
LeylaCan Skn23 evet aç gezdim 13. hafta yemek yemeye başladım ağlamıştım yemek yemeyi özledim diye en sevdiğim aktivite 🤣