zeyata Aysimadgdgl canım ilk başta benim de gözükmedi bende çok yeniyim 7 hafta 5 günlüğüm doktora niye gözükmüyor dediğim de daha çok küçük bebek 10 gün sonra gelin demişti 10 gün sonra gittik gördük bebeği kalp atışını bile gördük kuruntu yapıp strese sokma kendini 💕
Melisayenerli Aysimadgdgl 2 bucuk haftalık ama beta 3,4 güne göre az yukselmış çok az artmış eyer kesin o sekılde yazdıgın gibiyse cunki 2 gunde 2 katı olması gerekıyor saglıklı gebelık için İnşalllah Allahım yuzune bakarda kalp atısını duyarsın ya
Littleprince_smother Aysimadgdgl çok güzel bi soru sordun canım inan ki bilmiyorum çünkü ben doktora hastayım karnım ağrıyor enfeksiyon falan mı var acaba diye gittim hamileliği düşünmemiştim ve hani beta falan hiçbir bilgim yoktu ama o kağıdımı atmadıysam bi bakayım tekrar döneyim sana😍
Dilaracansu Aysimadgdgl hiç korkma benimde ayni oldu merak etme 1 hafta sonra allttan kesen görünücek bendede ilk başta görünmedi daha 2 gün önce kesemi gördüm bekle sakın panik yapma ilaclarini kullan folikasit bilassa yakında keseyi görüceksin