Nesoo kimyasal gebelik olmasi bi acidan icinizi rahatlatmaniz icin iyi bi durum. Yumurta ve sperm hucreleriniz saglikli ve dollenmede sikinti yok. Sonrasinda adetiniz normal devam ediyor. Ben ekim ayinda gecirdim. Dr iki ay korun dedi ama korunmadik acikcasi. Ve iki gun once idrar testinde pozitif cikti. Henuz doktora gitmedim. Ama kimyasaldan sonra gebelik daha kolay oluyormus oyle okumustum. İnsallah biran once olur sizinde