ben de idrar testiyle öğrenmiş oldum sonra emin olamadım birdaha birdaha denedim yani ilkini adet olmadgım ilkgün denedim diğer ikisini adetimin 3.gün gecikmesinde yaptım.pozitif çıkmıştı üçü de yanılma payı %1diyerek kan tahliliyle kesnleştrmek istedim ve dün test yaptrdım şükürler olsun Rabbime pozitif çıktı..İnşAllah sağlıklı bir gebeliktir Rabbm hepimize sağlıklı ve hayrlı şeklde kolay ve rahat geçirmemizi,sağ selamet de yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin !🤲🤲🤲🤰💕🤱🤲