Sevvaldal genc-anne tesekkurler🙏🙏🙏 evet benim de kese etrafinda kanama alanlari vardi. Ustelik ben kan sulandirici igne ve corasprin kullaniyorum. Baya kaniyordu onun icin. Darisi basiniza insallah🙏🙏🙏
genc-anne Sevvaldal benim sadece ilk gün çok kanamam geldi daha hiç gelmedi ama kese etrafında yogun bi şekilde hatta ay şeklinde sarmış bi durumda .. Düşük tehlikesi sizede dediler ve bu durumu atlattıysanız gerçekten içim rahatladı inşallah bende atlatırım. Ne kadar süre snra geçmi Peki 🙏🏻
Sevvaldal genc-anne benim ilk kanamam 5+3 te hastanede kontrol sirasi beklerken oldu hatta ve kirmiziydi. Aglayarak ultrasona girdim ve kesenin durdugunu gorunce hemen yatirdilar. 24 saatlik serum sabah aksam igne oldum. Doktorum saglikli bir bebekse tutunur, saglikli degilse zaten tutmasini istemeyiz demisti. Cok sukur tutundu ve hatta ertesi gun kalp atislari basladi Allaha bin şükür🙏🙏🙏💙🧿 sonrasında 2 haftada bir kanamam oldu gene ve tamamen gecmesi 1 haftayı buluyordu zaten. En sonunda doktorum bebek büyüdükçe o kanama alanlarını görmüycez dedi çok şükğr öyle de oldu🙏🙏🙏 darısı başınıza eminim atlatacaksınız sizde. Çünkü ben de o zaman hep benim gibi olup atlatan insanları arıyordum çok okudum ve gerçekten bunu yaşayan pek çok anne olduğunu gördüm. İlaçlarınızı ve bol bol istirahat etmeyi ihmal etmeyin ama ilk 3 ay biraz sıkıntılı ve yatarak geçiyor ama sonrası güzel olacak inşallah🙏🙏🙏
genc-anne Sevvaldal okurken içim aydınlandı resmen inşallah öyle olur benimde Allah razı olsun sizden 🙏🏻 Rabbim banada o kanamanın yok oldugunu göstersin yani tek istediğim bu dört gözle bekliyorum 🙏🏻 🤲 sizin adınızada çok çok sevindimm atlattığınıza..
Sevvaldal genc-anne amin inşallah🙏🙏🙏 Allah kimseyi korkutmasın bu yolda, herkes sağlıkla evladına kavussun inşallah🙏🙏🙏
Gokkusagivemucize 34 haftalık oldum ve defalarca su gibi kanamam oldu. Bir hafta hastanede bile yattım. Kanım 7ye kadar düştü bir defasında kan nakli yapıldı. Bu haftaya geldiğim için bile şükrediyorum. Siz stres yapmamaya çalışın.
kyr9324 genc-anne Senin kanaman kesenin içinde mi dışındamı ? Benim şuanda lekelenmem devam ediyor ama çok azaldı 2 cm kadar kalmış kanama alanım dr ölçüp öyle söyledi.yakında bitecek lekelenmede kesilecek Allahın izniyle.Benim avantajım 3 ayı atlattıktan sonra oldu kanama durumu.Ama düşecek bebek 4-5 ayda da düşer herşey olabilir.Önemli olan içinizi ferah tutun bende bu gebeliğimde ne kadar olumsuzluk yaşarsam yaşıyım nedense bebeğim sağlıkla doğacak diye hissediyorum fazla evham yapmıyorum 😊 pozitif enerji ve duada çok önemli.Rabbim herkesin evladını bağışlasın inşallah 🤲🏻
genc-anne kyr9324 kesemin içinde degıl kesemin dışında kanama alanım . İnanın banada öyle geliyor çok inancım var bişey olmıcagına ama ne kadar böyle desemde çok araştırıp yinede korkuyorum 🤲
kyr9324 genc-anne Banada doktorum evham yapma riskin yüzde 20 senden daha kötü durumda olan hastalarım vardı şuan 30.haftalara gelebildiler dedi.Başka bi doktora daha gittim çok büyük bi risk atlatmışsın daha doğrusu risk devam ediyor henüz atlatmış değilsin dedi.Yani doktorların yorumları bile farklı olabiliyor kimisi daha çok strese sokuyorken kimiside senden daha rahat cıkıyor 😂 Ben beni rahatlatan relax doktorumun yaklaşımını daha çok sevdim diğeri gerdi beni durumumu çok kararttı.
Gigi42 genc-anne merhaba, aynı tarihlerde benim de kanamam oldu,,birçok sebebi olabilir. Kan pıhtılaşması, plasentanın aşağıda olması, merak etmeyin sebebini belirleyip ona göre iğne ve ilaç vereceklerdir. Bu süreçte yatmaya dinlenmeye çok özen gösterin