genc-anne 2.5 aylık hamileyim ve kanamam oldu doktorlar riskli bi durum diyor daha önce yaşayanınız oldumu? :(
Melekadanur @genc-anne genc-anne inşaallah hiç bir sıkıntı olmaz sağlıkla alırsınız kucağınıza. Benden de bu sabah biraz evhamlıyım 14+4 haftalığız sabah hafif kanlı bir akıntı geldi cumartesi sabah randevu aldım sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah
Sevvaldal genc-anne 4 kez yasadim😢 sukur gecti, 28. Haftadayim🙏🧿💙 igne, progesteron, bol su, bol istirahat🙏🙏🙏 tez vakitte atlatirsiniz insallah sizde 🙏🙏🙏
Mucizem00 genc-anne bende de ilişkiden sorma olmustu kötü bi şey Yok demişti ama her ihtimale karşı progestoran vermişti 15 kullanmıştım
genc-anne UmudumOldun leke gibimi oldu Peki kanama gibimi? Benim kesemin etrafında var kanama doktor o yüzden riskli diyor herşey yolunda giderken birden bununla karşılaşmak çok zor oldu
Kubraismail61 Bizde 2.5 aylığız 6.haftadan bu yana sürekli az az lekenlenme şeklinde kahverengi akıntım oluyodu progestan kullanıyorum Bi gece hastanede yattım iğne yapıldı ama bebeğim sağlıklı her şekilde çok şükür dikkat etmek gerekiyo ciddiye alınması gereken bir durum. Ağır kaldırma çok ayakta kalma doktoru dinle gerisi Allaha kalmış 😇🙏
genc-anne Kubraismail61 bende 4 gün yattım sadece kanamam gelse iyiydi ilk gün geldi zaten sadece ama kesenin etrafındada var kanama alanın dedi beni o korkutuyor banada progestan vardı ama iğne vermedi başka bi doktorada gitmek istiyorum .
UmudumOldun genc-anne Allah'ım yardımcın olsun inşallah. Bende 3ude değişikti . İlk kan sonra arkasından lekelenme . Biri sadece lekelenme ama afedersin altını islaticak kadar birden geldi . En sondaki sadece kanamaydi. Ama benim kese etrafında yoktu .
Kubraismail61 genc-anne kese arkasında kanama noktam benimde var ama dikkat edince geçer dedi doktor gerçi her bünye farklıdır. Sen içine sinmediyse başka Bi doktora daha görün istersen. Çok fazla endişelenme bebişler kolay etkileniyo çünkü 😊
genc-anne UmudumOldun Amin teşekkür ediyorum Allahım bi an önce geçirsin bu zamanlarımızı sağ salim alalım bizde kucagımıza inşallah🙏🏻 Herkesin kanama gibi leke gibi geliyor bu normal ama kesenin etrafnda da kanama görülmesi beni korkutuyor normal kanamam yok zaten artık kesede gözüküyor inşallah bişey olmaz..
genc-anne Kubraismail61 inşallah geçer 🙏🏻 Rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin insan nasıl endişeleniyor Annelik kadar güzel bişey yokmuş bunu anladım dünya yansa umrumda degıl şuan ondan baska .. o kan sağlıklı bi gebelikse emilerek yok olurmuş sağlıksızsa tutunamaz düşer dedi doktor..
Kubraismail61 genc-anne kesinlikle öyle 😇 ama ben korkmuyorum yendim o endişeyi çok şükür bebeğim sağlıklı 🙏 Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💕
Sevvaldal genc-anne tesekkurler🙏🙏🙏 evet benim de kese etrafinda kanama alanlari vardi. Ustelik ben kan sulandirici igne ve corasprin kullaniyorum. Baya kaniyordu onun icin. Darisi basiniza insallah🙏🙏🙏
kyr9324 Kesemin dışında 1 bucuk aydır kanama alanı vardı o günden bugüne kanamam lekelenmeye dönerek devam etti başta progestan içiyodum kasılmam ve rahim ağzı yumuşamamda olunca dr iğnede yazdı haftada bir iğne vuruluyorum kanama alanım iyice küçüldü 2 haftaya falan biter diye düşünüyorum 19+4üm bu arada.Kanamam 13.haftada başladı.Yemeklerimi yaptım ama temizlik yapmadım dinlendim ilaçlarıma iğneme devam ediyorum.Endişelenme inşallah geçer ama biraz zaman alıyor geçmesi
genc-anne kyr9324 içimi rahatlattınız şuan gerçekten 🙏🏻 Benimde inancım çok fazla hep bişey olmıcakmış gibime geliyor ama doktor bana yüzde elli düşük dedi hep iyi şeyler düşündüğümde bu geliyor aklıma.kese etrafında kanama oldugunda çocugun gelişiminin ilerlemesi gerekiyormş ilerlemezsede düşük oluyormuş.Şuan geçtimi peki sizin
kyr9324 genc-anne Senin kanaman kesenin içinde mi dışındamı ? Benim şuanda lekelenmem devam ediyor ama çok azaldı 2 cm kadar kalmış kanama alanım dr ölçüp öyle söyledi.yakında bitecek lekelenmede kesilecek Allahın izniyle.Benim avantajım 3 ayı atlattıktan sonra oldu kanama durumu.Ama düşecek bebek 4-5 ayda da düşer herşey olabilir.Önemli olan içinizi ferah tutun bende bu gebeliğimde ne kadar olumsuzluk yaşarsam yaşıyım nedense bebeğim sağlıkla doğacak diye hissediyorum fazla evham yapmıyorum 😊 pozitif enerji ve duada çok önemli.Rabbim herkesin evladını bağışlasın inşallah 🤲🏻
kyr9324 genc-anne Banada doktorum evham yapma riskin yüzde 20 senden daha kötü durumda olan hastalarım vardı şuan 30.haftalara gelebildiler dedi.Başka bi doktora daha gittim çok büyük bi risk atlatmışsın daha doğrusu risk devam ediyor henüz atlatmış değilsin dedi.Yani doktorların yorumları bile farklı olabiliyor kimisi daha çok strese sokuyorken kimiside senden daha rahat cıkıyor 😂 Ben beni rahatlatan relax doktorumun yaklaşımını daha çok sevdim diğeri gerdi beni durumumu çok kararttı.
Kumru82 genc-anne aynen bende öyle canım zatwn ilk üç ay uygun görülmüyor bol bol dinlen ve su iç inşallah geçicek hepsi