Ps15 Esravepuli 13.haftada gitmiştim ikili için doktorumuz %80 erkek demişti değişmedi😊 Yine de kesin konuşmak için 15-16.haftalar daha iyi demişti. Ama makine önemli tabi eski makineler üç boyutlu ve net göstermiyor.
Esravepuli Zeynepca pendik özel bölge hastanesi Dr Mustafa Özbek çok iyi bir doktor birde çekincen varsa erkek diye vajinal ultrasonla değil batından bakıyor
Aminem2020 Esravepuli insaAllah cnm bende 10+3 14 gün sonra ikili tarama icin gidicem insaAllah o zaman 12 +3 olucaz doktorum yuzde 70 soylerim dedim bende merak ediyorum 😊
Edayslm 12+1 de gittim çok ugrastı ama göremedi baldırı kapatmış dedi ögrenemedik iki hafta sonra bidaha gidicem🤗