Esravepuli Melegimm19 yaa bende şuan 10. Haftadayım 20 gün sonra gidicem doktora inşallah öğrenirimm 😊😊😊
Aminem2020 Esravepuli insaAllah cnm bende 10+3 14 gün sonra ikili tarama icin gidicem insaAllah o zaman 12 +3 olucaz doktorum yuzde 70 soylerim dedim bende merak ediyorum 😊
Kumru82 Bende pazartesi gidicem 12+0 inşallah hayırlı sonuclar alırız cinsiyet en son soracagım sey rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin canım
Minedy İkili testten sonra 13+4te %80 erkek dedi. 17+4 te kız gibi dedi. 18+5 te erkek gibi dedi. 19+3 te kız dedi. 21+3 te kesin kız dedi 😆
Zeynepca Esravepuli Ben dün gittimm ama doktorm ters biriydi ve beni tersledi. cinsiyet tahminide yapmadıı.. 12+6ym şuan