Ben şoktan küveti daha önce almıştım 24 küsür du yani a101deki ile aynı 10 diyenler ne zaman almış merak ettim a101den bugün biberon aldım güzel görünüyor yani fiyatına göre kaliteli duruyor hani 3 ay kullanıp atsan için yanmaz masraba ve kova almadım evde vardı ama onun plastiği ile küvetin plastiği aynı yani o da fiyatına göre iyiydi