defne55 Akbasinci küvet geçen geldiğinde almıştım ama bu seferkiler daha güzel aklım onlarda allahtan eşim a 101 çalışanı geçen aldığımla bugün gelenleri degistirdim 😂😂😂 biberon setini de aldım hepsi görünüş olarak gayet güzel bence
Ekincis Deletedmom133 ay bende gördüm aldım çok güzel çok uygunlar inşallah dışarda uygun emzikte bulunur uzun süre kullanıma uygun değilmiş arkada yazıyor 3 ayda bir değiştirin demiş
Deletedmom133 Ekincis evet emzik içinde geçerli bu bebek ürünü sonuçta bende şuan 2 büyük 2 küçük oldu biberon alırım hoşuma gittikçe değiştiririm annemlerde bırakırım kaynanamlar onlarda da bulunsun
DeryaKuzusu Tazegelin12 cepte şok la mı aldınız? Nasıl yapıyoruz orda siparişi? Markete mi geliyor siparişimiz?
1ogrencianne Akbasinci banyo setini aldım acayip tatlış 😻, akşam biberonu da alacak eşim cammış fiyatı gayet uygun bence 🥰
Deletedmom133 1ogrencianne evet çok beğendim pembis tavşanlı çok cici inşallah kalır canım 2 adet vardı ben alırken 2 pembe 2 mavi getirmişler 🥰
1ogrencianne Deletedmom133 bizim buradaki a101’de pek talep olmuyo herhalde canım eşim öğlen gitti varmış biberonla maşrapa alınmamış hiç kovayla küveti almışlar bize de bi tane kalmış 😂😍
Deletedmom133 Akbasinci bitmiş mi hemen sorsaydınız keşke çok az getirmişler 4 adet başka a101 varmı yakınınızda oraya baksaydınız keşke
1ogrencianne Deletedmom133 var diye güvendik biberon bitmiş 😁😁😁 akşam daha büyük bi a101 var ona gidecez biz de 😂
Vctry1706 honey evet indirme girmiş çevrenizde birkaç şoka bakın annem 4.sokta buldu memlekette yıkamak için aldık bizde
Vctry1706 Akbasinci şokta da 25ti ellerinde kalan ürünlerde indirim yapmışlar bir çok üründe küvette 9.90a düşmüş
Ssraa Pdr offf... demeyin... var ya bu bebek ihtiyaçlarını alırken yediğim kazığın haddi hesabı yok hep ben aldım indirime girdi. Ben de diyorum neden cepte para kalmadı🤦🏻♀️
Pdr Ssraa az önce uğradım mağazada indirim devam ediyordu mavi maşraba aldım🙂 diğerlerini almıştım mavi maşraba bulamayıp 101 dekini almıştım ,onu da aldım 🙂