NurunAnnesi Nasilsiniz canlarim biz bugun 37hafta olduk ve son 20gunumuz kaldi Rabbim nasip ederse😍🤗Rabbim hepimizi tek avazda kurtarsinnn Insh🤭😇
Canoglum001 NurunAnnesi merhaba biz de 37+4 uz.bugün kotu uyandim mide bulantısı halsizlik bas agrisi😥nefes darlığı
Tugsem81 NurunAnnesi bizde 37+2 olduk bugun kontrolum var kızım cok hareketle ozellıkle bellı saatlerde
NurunAnnesi Canoglum001 ben sicaktan nefes bile alamiyorum cok kotu agrilarim var ve cok fena şisti kolum bacagim falan😓😔😔😔
AyEr Son 27 gunumuz kaldı suan 36+1 haftalıgız ultrasona gore 37+1 mişiz boyumuz 50 cm kılomuz 3150 olmus her an gelebılır dualarınızı ıhtıyacımız var 😔 sezeryan olucaz keske bıraz daha dursa
NurunAnnesi AyEr neden sezeryan canim normal istemiyormusun?dualarim tum hamilelerle ins iyi olurda sag salim aliriz bebsileri kucsgimiza
NurunAnnesi Turas benimde oyle yatamiyorum canim pervane gibi donuyorum yatagin icinde karnim sirtim belim cok agriyo😔😔😔😔
NurunAnnesi Tugsem81 benimde kizim cok harakrtli canim maweAllah ama cok kotu şiştim ben yaaa yuruyemiyorum cok kotu oldu😔😔😔😔😔
Tugsem81 NurunAnnesi bende şişme felan ole yok dıyecek kadar az masallah gebelıgımden hıcbırsey anlamadım ılk gebelıgım bana hıcbır zararı olmadı ne bulantı ne agrı ne sancı ne sısme dogumu beklıyoruz ınsallah saglıkla alabılırım kucagıma dogumda sezeryan olucak mecbur
AyEr NurunAnnesi normal ıstemıyorum ılk bebegım uc aylıken öldü canlı kurtaj oldum o yuzden sezrryan ıstedım