G15 Canım ben zaten hiç bir iş yapmıyorum kendimi yormuyorum ama öyle yatalak gibi de yatmıyorum, sıkılınca bir dolanıyorum beş on dk oturuyorum öyle yani. Benim açılmam Yok sadece kısalma vardı bebeğim tüp bebek olduğu için doktorum önlem almak istedi