G15 Ben de 18+0 da serklaj oldum. Yarın 21. Haftama gireceğim. Ben de genelde uzanmaya yorulmamaya dikkat ediyorum iş yapmıyorum ama öyle aman sadece bir tuvalete kalkayım da demiyorum 15-20 dk evin içinde dolandığım da oluyor, kahvaltımı yemeğimi normal oturarak yiyorum banyo konusunda da en fazla 2 günde bir, 5 dk soğuğa yakın suyla duş alıyorum. Ağrım sızım bir sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Burada yazanları görünce acaba ben mi çok dikkat etmiyorum dedim ama fazla da kasmaya gerek Yok yoksa vakit geçmiyor, herkesin sıkıntısı bünyesi farklı insan en iyi kendi vücudunu tanır, ona göre ve doktorunun söylediklerine göre hareket etmelisin bence