Yasmin37 evet ben de öyle düşünüyorum hatta istifra ettiğim için doktor bunun bir Yolu daha var dedi. Açlık şekerim gayet normal diye tokluk şekerini 5 gün art arda yemeklerden 1 saat sonra ölç çoğunluğu 140 ve üzeri çıkarsa hemen bana kontrole gel ama altında çıkarsa bir problem olmadığını gösteriyor rahat olabilirsin dedi, bunun böyle ir kolay yolunun olduğunu duyunca gerçekten çok sevindim. Gereksiz yere bebeğimize birden bu kadar çok şeker yüklemesi yapılmasının hiçbir anlamı ve doğruluğu yok hele ki böyle bir Yol varken..