Nihanak evet içecek çok sıkıntılı oluyor açıkçası, 5 dk içinde bitirmek zorundaymışız ve gayet bitirdim herşey çok güzel giderken 40. Dakikada istifra etmeye başladım oysa ki kendimi o kadar zorlamıştım ve tutmuştum, istifra edeceğimi bilseydim baştan içmezdim o tadı iğrenç olan içeceği 😂