Merveyny 3 gün önce sezeryan oldum, 70 kilo ile Doğuma girdim, büyük boy depend almıştım iyi ki büyük almışım daha da büyük olsa iyi bile olurdu çünkü karnına hiçbir baskı istemiyor insan. Evde de hala değend kullanıyorum, şohusa pedi hem kaba duruyor hem de kayıyor ve kanamam az olduğu halde kenarlardan kıyafetimi kirletiyor.