Merveyny Kızlar depend mi uzun boy ped mi karar veremiyorum . Depend alırsak hangi boy almalıyız ? Orta boy küçük geliyor büyük boy alın diye okumuştum bi kaç yerde
yesillimonn Merveyny Alıcaksan büyük boy al canım ama acayip terletiyo bende depend almıştım doktorum buna gerek yok büyük külot giyip normal ped kullan demişti
ozgeya Merveyny Ben normal doğum yaptım.Yanımda uzun ped götürmüştüm.Hastane de yanlardan cırtcırtlı hasta bezi vermişti.Fakat kanamam pedin kaldıramayacağı kadar çoktu.Hastanenin verdiği de aşırı büyüktü hiç rahat edemedim.Eşim gidip eczaneden Canped’in külot şeklindeki hasta bezinden(depend denilenin başka markası yani) aldı.çok çok rahat ettim. Normal doğum düşünüyorsanız sezaryene göre daha fazla kanama oluyor.bunu göz önünde bulundurun bence.
Oztrk Merveyny 15 gün önce sezeryan oldum depend almstm çok övdüler diye bitane denedim aşırı terletti hele sezeryanda ben terden ziyade kullanamadm bence gereksiz hastane bana ped değilde kalınca bi pamuğun etrafına gazlı bezle sarmışlar ve yumuşacık ped yapmalar sürekli ondan verdiler eve geldim kendimiz yaptık pamuk etrafına gazlı bez sardık müthiş rahattı
Zelnuray Merveyny ilk 3 gün veya kanamanıza bağlı depent kullanın diyolar ben öle yapacam çok falan olursa bide sezaryan benim mi
Merveyny yesillimonn bence de ped daha mantıklı fakat sezeryan felan olursa ilk kullanımda depend daha rahat olur diye düşündüm canım
Chan Depend müthiş kolaylıktı benim için ama martta doğum yaptım. Yazın olsaydı fikrim değişir miydi bilemiyorum 😅
Portakal01 1 paket depend aldım 9tane zaten içinde. En yoğun olan ilk günlerde çok iyi oluyor siye duydum birkaç arkadaşımdan. Yine gece boy pedlerden de aldım, rahat edemezsem ya da 2 3 gün sonra depend bitince onlara geçerim diye aldım 3 paket😂
Meliikee Ben ilk doğumumda normal yaptım benimde yazını ama depend daha iyi ilk 3 gün özellikle çok memnun kaldım depend den sonraki günlerde ped kullanmaya başlamıştım ilk günlerde depend öneririm kesinlikle şimdi 2.ye hamileyim yıne aynı seyı yapıcam.
Sebogelin Merveyny ben depend almıştım çantama depend bitince pedde kullandım. Ben depend derim. Kaydı,aktı derdi yok dependde. Giyiyosun rahat rahat düşünmüyosun. İnş yine doğum çantama koycam. Bedenine kiloma göre karar vermiştim ben diye hatırlıyorum
Meliikee Merveyny büyük boy kullandım ben tamamen alt tarafı tutunca daha iyi oluyor da tabi tercih size kalmıs
Deletedmom0011 Merveyny Canım büyük boy olanı çok büyük değil zaten tamamen belini kavriyor. Elastik bisey öyle bol falan durmuyor ben büyük boy almıştım 81 kiloyla doğuma girdim gayette iyi oldu
Rumeysayildiz Merveyny Canım sezaryen için bana hiç rahat gelmedi e bebekte lohusa pesi var ondan aldım İnşaAllah pişman olmam
Kubra9595 Merveyny ilk gebelikde gece pedi kullandim tasma vs olmadi normal dogumdu 2. Gebeligimi yasiyorum bundada öyle düsünüyorum
Rumeysayildiz Merveyny Gece pedi değilde e bebekten aldığım lohusa pedi ne bakın bence çok kullanışlı gibi normal Bi ped gibi değil