defnefunda yok canım. Çatı normal muayeneye dahil. Bir tek idrar istedi geçen, onu yaptırdım hastanede. İdrarda protein kaçağı var mı diye bakıyorlar ya bu haftalarda gebelik zehirlenmesi için. Belki onu yaptırırsın. Sağlık ocağı yapmadı idrar testi. Pahalı değildi zaten ona da 25 verdim sanırım