defnefunda benim hastanemde ücretli nst. 75 lira muayene ödüyorum, 25 lira da nst. Bütün tahlillerimi sağlık ocağında ücretsiz yaptırdım, doktora sonucumu götürdüm. Hiç para verme tahlil falan. Bu saatten sonra istemiyorlar zaten. İlk kez gidiyorum dersen isteyebilir eski sonuçlarını yanında götür göster bence. Zaten şurada 2 kontrolümüz kaldı ortalama. Çok bir şey ödemezsin. Birinde çatı olur zaten. Doğum ücreti de ortalama 1500 normal 2000 sezaryen, 600-700 gibi de epidural şeklinde oluyor. Pahalı hastaneler hariç tabii onlarda çok abartılı fiyatlar var.