Hami tam 50 gün önce Doğum yaptım doktorum Nida Kahya idi. Doktorumdan oldukça memnundum zorunlu sezaryen olmak zorunda kaldım sezaryene eşleri almıyorlar. Ama normal Doğuma aldıklarını söyledi doktorun ayrıca normal Doğumda epidural veya spinal hiç birisi yok maalesef. Doğum yaptıktan sonra hemşireler kesinlikle allahlıktı bu kadar sorumsuz bir çalışan daha görmedim bebeğime memeyi tutturamadılar mememin ucu olmasına rağmen meme başı çökük silikon uç alın dediler onların yapamadığını tutturamadığını ben ve Ablam tutturduk. 9.30 da Doğum yaptım saat 2 ye geliyordu ve benim bebeğin hala memeyi tutamamıştı her geldiklerinde birazdan tekrar deneriz diyip gittiler ve her seferinde bizim çağırmamızla geri geldiler tutturmayı denediler nitekim tutturamadan her seferinde geri gittiler. Doğum yaptığınız da mutlaka bunlara dikkat edin. Taburcu olurken bana emzirme eğitimi verdiklerini söylediler 😂 (ağladıkça meme ver doymazsa mama ver! ) memeyi tutturamamış hemşire emzirme eğitimi vermiş bana eğitim Böyle olmaz dediğimizde de bize ters çıktılar. Taburcu olduktan sonra evime gitmeden güven hastanesine gidip emzirme eğitimi aldım. (Bebeğinizi kucağınıza verdiklerinde memeyi tutturmak için emme refleksi varımı diye bir de lap diye eldivensiz parmaklarını çocuğun ağzına sokuyorlar ) bunlara çok dikkat edin. Şimdiden güzel doğumlar diliyorum size ☺️