Bende özel eryaman hastanesinde sema hocanın takibindeyim ilk haftalarımda o kadar çok hastane gezdim ki sonunda orda karar kıldım. Odaları filan gezdim ben gayet iyi kendi fotoğrafçısı war dışardan kabul ediyor mu bilmiyorum 2500 demişlerdi ama oyak üyesi olduğumuz için 2000 e düştüler 1 gece yatış yanında refakatçi de kalıyor sezeryanda spinal anestezi war ama normal doğumda yok demişlerdi bana bilginiz olsun