Asmnkrk varmadı canmm allah belasni versin doktorun savcılarım başladı doktora gittim gelip muayene etmedi ultrsnla bebegmi gördüm oynuyordu zaten harketkerni hissedyrm gelip bakmadılar sadece yatsın verdiler yatağa yattm serum iğne verdiler 1 saat sonra bebgimin döndüğünü hissettim alta baskı yapmaya basldi o an cglk attım dr geldi ama elimde değil ıkinma hissi geldi ve çocuk canlı canlı doğu ama küçük oldgu icin yasaymdi sonra muayne etti dedi sende rahim azgın yetmezlgi varms hakkımı helal etmiyorum onlara onlarin ihmali yüzünden benim ciğerim yani deva hastanesydi hastanede