Asmnkrk deletedmom99 bilmiyorum öğle duydum zam gelmiş yarın gidicem ikili rest için bakıcaz artık ikili testin fiyatını biliyormsn
deletedmom99 Asmnkrk yok valla cammm diğer bebegmde hayat hastanesinde 15 TL vermiştik smdi nekadar oldu bilmyrm hiç sen bana da haber et olurmu bende sanko da ikili tarama yaptrp temz ckarsa rahim ağzıma dikiş attrcam kesin oda pahalıdır😮
Nisaanne Hastanelerdeki ucretler gercekten cok pahali Muyaneye veriyorsun her tahlil icin baska ucret oduyorsun Devlet hastaneleri ilgilenmiyor.
deletedmom99 Asmnkrk canm sanko hastanesinde ikili tarama nasl yaplyo kendi dktrmz mu bakyo baska doktormu
Caglaa Medical Park Ali Özcan. Doktordan memnunum ama hastane çok çok fazla pahalı. Değiştirmeyi düşünüyorum bu konunun açılması çok iyi oldu. Tavsiyelere göre başka yere gideceğim.
deletedmom99 Kızlar aranızda ayrıntılı ultrsno yaptıran varmı onun ücreti nekadr bi fikri olan varmi🤔
Nisaanne deletedmom99 benim konukoglunda mart 12 randevum var 60 tl dediler. Ayni gun 60 lira da doktor icin vermen gerekiyor
deletedmom99 Asmnkrk hiç bişey canmm diğer bebeğimi erkekti onu kaybettim onda da hiç migde bulantim falan olmazdı bakalm buda çok rahat geçiyor şimdilik 😀
Nisaanne deletedmom99 ben 22 haftalik hamileyim konukoglu benim 2.hastanem ama degistirmeyi dusunuyorum. Cunku konukoglu isi tamamen ticarete dökmus durumda.
deletedmom99 Asmnkrk 22+4 de canmm rahim agzmn erken açıldı oyuzden kaybettim smdi bunda dikiş attrcam açılmasın diye
Nisaanne Asmnkrk konukoglunda ikili teste 25 lira vermistim galiba ama 3lü testte 85 lira almislardi ben 22 haftaligim canim
Asmnkrk Nisaanne şuan bütün hastaneler ticaret hane olmş cnm hepsi para için bakıyor yine en ucuzu Sanko emin ol