Ozgekrmn kola normal insana bile zararlı bir de hamile iken içmek çok saçma. Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri tavuk bile yemiyorum genetiği ile oynandığını bildiğim için. Yediğimiz içtiğimiz her şey, hal ve tavırlarımız, ruh sağlığımız bebeğimize her anlamda sirayet edecek. Bilinçli olmalıyız.