canyavrum Ozgekrmn bende kola aşerlerdenim arada mangal yanında içiyorum ama doyamiyorum gözüm kalıyor 😂😂
Elifdikel Ozgekrmn her gün icmesemde arada canım çektikçe az içiyorum o zaten normalde de çok içmezdim zararlı biliyorum ama ben bu aralar meyveli sodalara taktım :)
espalp Ozgekrmn az az içiyorum çok sık olmamak şartıyla. Oğlan doğduktan sonra şişeyi dikicem kafaya 😂
EceElif Bende kola değilde cips aşeriyorum yaaa 🙈 acılı acılı arada bir bi kase yiyorum valla dr söylemedim ne yapalım yani ölelim mi hamileyiz diye can bu çekiyor işte 😂😂
Sedahatun EceElif ben de biraz pringles yedim 🥺 ama yiyebilsem bi paket acılı cips yerim yani tutuyorum kendimii
Aysnrplt Ozgekrmn 31 haftalığım hamilelik boyunca 2 defa içtim sadece. Zaten çok sevmiyordum şimdi iyice uzaklaştım belki zor olabilir ama uzak dursanız iyi olur kutu meyve suyu icetea bile içemiyorum
Sedahatun Ozgekrmn ben de hamilelikten önce her gün içiyordum, şimdi hiç içmiyorum ve resmen zayıfladım.
CerenAkbulut Ozgekrmn valla bende haftada 2-3 kere kola-gazoz içiyorum 🤦🏻♀️ Doktorum abartmadığın sürece içebilirsin demişti.