clmmmmm taze annişler gelin burda toplanalım birbirimize destek olur fikir alışverişinde bulunuruz😊böyle post açacagım hiç aklıma gelmezdi ama şükürr😍😍 saglıcakla kavuşalım miniklerimizee biz 3+6 olduk 🤰🤰sizden ne haber.
masalsii clmmmmm ahh bende 3+6 senle aynı gidicez sanırım 😂 inşallah tabi sağlıklı bi gebelikse benimki Cumartesiyi iple çekiyorum
Hamd_olsun clmmmmm bu ay Rabbim nasip ederse hamile kalırsam 8 Mart doğumlu olacak. Ama henüz yumurtlamayı bile göremedik😂😂😉
clmmmmm masalsii yaa evet kuzum aynıyız inşallah saglıklısındır canm benm hiç kötüyü getirme aklına😊 hepimiz sagliklı ileleriz inşallah
Semooshh Hayırlı olsun çok sevindim, Rabbim tamamına erdirsin hayırlı sağlıklı evlat etsin. Bi nefeste kurtarsın inşallah 😍
melikeyakisikli clmmmmm darısı herkesin başına rabbim sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin canım 🥰
melikeyakisikli clmmmmm o sancılar çok normal yerleşme ağrısı ama genede doktora görünmenizde fayda var rahim duvarı kalınlığı rahim ağzı genişliği iyise allah korusun kese içinde herhangi bi kanama yoksa doktorlar normal diyor ben hergün çekiyordum 😞
Seda5892 clmmmmm adet sancısı gibi sancı ise korkmayın ☺️ Uzuuuun bir süre devam edecek 🥰 hayırlı olsun hepinize sağlıcakla alın kucağınıza