Ayse_3065 kardeşimde oldu zaten sezeryan olacaktı bebeğin gelişimi de iyi olduğu için 36+6 da bebek etkilenmesin diye sezeryana aldılar 39. Hafta en azından Doğuma yakın bir zamanlama hamileliğin başında olanlarda varmış sanırım bebişinizi sağlıkla alın kucağınıza