Sumru4 Ayse_3065 Valla araştırın böyle bir alerji var. İngilizce adının kısaltması Pupp.. Ama doktorunuz neden öyle demiş anlamadım. Tekrar geçmiş olsun.
Ozgekrmn Ayse_3065 bende de oldu canım ama benim decavitten haplardan oldu çok kötü idim 1 hafta öldüm sende ki ney ki özel bölgem de kollarımda bacaklarım da seninkinin 2 katı. Hapı bıraktım çok şükür geçti. İnsallah senin de çok çabuk geçer canım 🙏🏻
KerimAlpMoms Ayse_3065 bi de hap verdi canim ya acaba bi sorsan mi doktoruna kullanabilcegim hap varmi diye 😔 cok iyi anliyorum seni cok zor bi durum malesef
Ayse_3065 KerimAlpMoms verdi hap ama baş ağrısı yaptı bugün doktoruma gittim bana en iyisi seni doğurtalım dedi.ama suni sancıyla
KerimAlpMoms Ayse_3065 ayyy Allahim yardimcin olsun canim benimm hayirli dogum nasip etsin guzel mevlam 🤲💓
Nursafak [silindi] elma sirkesi her bünyeye iyi gelmez yakabilir.. Su toplayabilir.. sulandırmak lazım sirkeyi
[silindi] Nursafak belli bir bölgeye denemesi gerek zaten ki saf elma sirkesiyle duş alamaz okadar sirkeyi nerden bulacak belirtme ihtiyacı hissetmedim yani 😊
Deletedmom133 Ayse_3065 geçmiş olsun canım benimde böyle oldu krem verdi geçti gibi Allah şifa versin
Nursafak [silindi] 😊 haklısınız benim acı bir tecrübem olduğu için elma sirkesi ile belirtmek istedim 😉