Teslime328 Mısra Kumsal Güneş Alin bu isimlerden hangisi güzel sizce ben unisex isimleri sevmiyorum hem kız hem erkek kullanmamalı bence bi ismi
Nurrrrr Teslime328 Mesela ben Zeynep ismini cok severim klasik ama Asel ismide güzel evet insanlarımız aysel falan der ama hoş yani 🤗
Ps15 Teslime328 Bence Kumsal ve Alin en güzelleri, Güneş de güzel ama Mısra'yı beğenmiyorum. Üçü çok güzel hiç bakmayın başkasına ne zevksiz isimler dönüyor ortada😄
seymakumatarnsf Teslime328 Bizim kızımız olsaydı Kumsal koyacaktık. Çok hoş ve sıcak bir isim bence❤️❤️💋💋