Snglcm Moralinizi bozmayın, bebeğin güvenliği için diet verecektir. İnsülin kullanmanız bile gerekse doğumdan sonra her şey normale dönecek. İnsülin kullanan bir arkadaşımın iki, görümcemin bir çocuğu var. Hepsi de gayet sağlıklı. Topu topu üç ay kalmıştır, biraz dişinizi sıkmanız gerekecek beslenirken.