Benimde 50 gr da 170 çıkmıştı doktor tekrar yükleme yapmaya gerek yok diyetisyene git dedi ki bunda böyle çıkmasının sorumlusu benim akşamdan yiyebildiğim kadar tatlı yedim bide yükleme olunca çıktı şimdi elimden geldikçe dikkat ediyorum tatlı hamur işi tüketmemeye dikkat ediyorum