sezeryanla zorunlu doğum yaptım yine yapacağım . Zorunlu olmasaydı da tercihim yine sezeryan olurdu. Bu tamamen kendinizle alakalı bir durum . Kendinize güveniniz varsa normal tercih edineğer o gücü kendinizde göremiyorsanız diğerini tercih edin . Normal mi sezeryan mı karşıılaştırması yapmak saçma geliyor bana. Sezeryan öcü değil neden bu karşıtlık anlamıyorum. Acıysa ikisinde de var. Dikişse ikisinde de var. Dezavantaj da avantajda ikisinde de var. Sırf illa normal olması gerekiyor diye kendinize paikolojik savaş açmayın ya da sırf sezeryan olsun. Diye. Kendinizi hangisinde güçlü ve yeterli hissedeceğinizi düşünüyorsanız onu tercih edin yoksa her ikş şekil içinde iyi diyende çıkar kötü diyende karar mercii sizsiniz . Psikolojiniz sonrasında bozulacaksa fiziksel ağrıyı da geçiyorum bebeğinizle sağlıklı bir iletişim kuramazsınız.heleki hangi doğum şekli olursa olsun sonrasında lohusalık denen zor bir psikolojik süreç var. Bu süreci sağlıklı atlatmak sizin doğum şeklinizi doğru seçmenizle başlar zaten zor bir dönem. O yüzden kendi kendinize düşünün konuşun tartışın güçlü ve zayıf yönlerinizi belirleyin ve doğum şeklinizi seçin derşm. Sizi yine en iyi siz tanırsınız.