[silindi] benimde ilk gebeliğim canım benim içinde ikisi tam bir muallakta kalıyor ama ben en başından beri hep normal olsun istedim şuan normale bir engel yok allahın izniyle ama tabi son ana kadar bilemeyiz yani aksi bir durum olmadıkça sezaryen olmak istemem normal doğumun faydalarının yanı sıra ben o anı o duyguyu merak ediyorum yani sancı çekmek nasıl bir şey ya da doğum anı, sonrasındaki his vs vs böyle şeyleri çok merak ediyorum çook yaşamak istediğim için normale daha meyilliyim 🥰 sezaryende bunları hissedemiyorsun planlanan tarihten önce gelmezse ne sancı çekiyorsun ne o doğum anındaki duyguları bebeğin çıkışı o rahatlama hissi hiç birini yaşayamıyorsun ne biliyim benim düşüncem işte 😁☺️