Geçmiş olsun bnde 32+6yım dun gece sancılandım geceden berı yatıyorum hastanede sancılarım azaldı gecmese beni de doğuma alacaktı doğsa bu bebek kuveze grer dedı çok korktum bende 2 kg suan bugun çıkarız ama yakındır benım de gerı gelmem erken olacak dedi doktor Allah yardımcımız olsun