sydtns gayet de çat diye soktu ve normal olduğunu söyledi. Smear testi yaptırdığımda bile kadın aleti ıslata ıslata yavaş yavaş taktı. Sanki bilmediğim bir şey mi?hadi diyelim çat diye sokmadı dünden beri kanamamı neye borçluyum! Ya da işlemi yapan asistan doktora anlatmış ki olayı doktorum kaç kez arayıp neden açıklama yapma ihtiyacı hissetti. İşlem öncesi asistanın gergin olduğu, kavga ettiğini öğrenmiş olmalı değil mi?