Berbat bir şekilde doğum yapar gibi bağıra bağıra film çektirdim. 30 saniye dayanabildim. Eşim kapıları yumrukladı koridordan sesi duyup. Doktor ve asistan beni masada bırakıp gitti. Ağlaya ağlaya ayağa kalkıp giyinirken kapıyı yumruklayan eşime kapıyı açtım. O an eşim şok oldu. 30 saniyede bağırmaktan mı, acıdan mı, ilaçtan mı bilmiyoruz ama bütün vücudum kabardı. Kıpkırmızı oldu. Eşim hemen foto çekti.
Doktorumuza yalvardık devlette yapmayalım rahim filmini diye izin vermedi özele gitmemize ve anesteziye.
Sol tüpüm tahminim üzerine sıkıntılı çıktı ama detaylı olarak yarın anlatacak doktorum(film çeken asistan doktordu ve beni tanımıyordu bile). 30 saniyede bir şey çekemedi benim çıldırmam yüzünden die düşünürken baya baya film çıkmış.
Acı eşiğim düşük zaten ve ben asla normal doğum yapamam.”Hiç acımıyor” diyenlere imreniyorum.
Resmen travma yaşattılar bana. Allah aynısını yaşatsın onlara da. .