Bende genesiste pınar hanıma gidiyorum her gitmede kendi zaten detaylı bakıyor ama yinede bana boşa başka yerlere para verme fakülteye randevu al oraya git dedi fakülteye gittim renkli cd falan vermıyor ama güzel baktılar herşeyine kalp içinde fakülteye kalp hastanesine gönderdiler orda 2 kere detaylı bakıldı sonuçlarıda pınar hanıma gösterdim bi sorun çıkmadı çok şükür doktorun zaten bakıyodur bi sorun görünmüyorsada çok para verme fakülteyede gidebilirsin